dinsdag 25 december 2007

Fijne Kerstdagen

12 opmerkingen:

Anoniem zei

voor jullie ook,niet te veel eten vandaag is niet goed voor je en buiten dat moeten die arme hondjes zo hard trekken op de step dan

iilandia zei

love the card. merry christmas baby!

wolvinya zei

Hey; ik mis er 2 - Dat kan echt niet hoor!!!!!

En er al een beetje aan gewend; eindelijk es een kerst samen?!!


LOV~E~ & Fun

WolfDen zei

sssttt niks zeggen maar die 2 komen er met Nieuwjaar op.....(ons geheim nu oké/)

WolfDen zei

Hey Gea mijn gewicht wordt nog verdeeld door twee maar die arme kleine Ka moet wel jouw rondsleuren...lmao

WolfDen zei

Ennuh....vandaag 3 kerstfilms gekeken zo'n beetje...lekker duf op de bank gehangen dus..Wel eerst lekker met de hondjes op stap geweest.

wolvinya zei

Ah,ik ben nu een insider!!

Lekker suffe/duffe kerst dus!! ;-}

Voer die muizen nou joh!

Anoniem zei

arme ka moet mij rondsleuren LOL daarom juist , ka moet vreselijk hard werken hoor en dan ook nog eens voorop he als leaddog lol lol

WolfDen zei

Je weet Mahika is beleefd en laat Ka daarom voorop gaan....met racen heeft ze Kaya ook uit beleefdheid op het begin laten winnen...lmao

Anoniem zei

mahika beleefd?????? tuurlijkkkkkkkkkkkkkkkkkk

WolfDen zei

Je weet wel zo baasje zo hond....

Anoniem zei

oh ja die, nou vandaar dat mijn ka zoooooooooooooon geweldige hond is dus hahahaha