zaterdag 19 september 2009

Dogtrail 1e dag

Onderweg naar de dogtrail...de zon komt op.

Ons team!

We zijn gestart



Kaya met de eerste van de vele opdrachten. Goed gedaan Kaya!




Oeps..ongelukje op de brug. Duim uit de kom en toen verliet ik ruim 3 uur de dogtrail

Om later met de duim in het gips weer aan te sluiten

Mijn team weer in aantocht






Een van de vele aanwijzingen tijdens onze speurtocht naar de juiste route




Een van onze routes door het bos...???!!!???






De honden moeten een bak met stenen omhoog de boom intrekken. Goed gedaan Finn!

Ons tentenkamp opslaan.


De eerste dag dogtrail zit er weer op. Geweldig leuke dag (ondanks m'n ziekenhuis bezoek) en we hadden ook nog een super gezellige avond.


6 opmerkingen:

iilandia zei

hike and camp...very cool. love that bridge...whao!

madcorona zei

kicken was het weer, super en je bent de eerste met de foto's..lol..yeah iilandia that bridge was really something
some one told me that if you run over it your feet wont get wet LMAO

aussie zei

he! was het weer, leuk man,
ziet er weer gezellig uit,
maar die opdrachten, daar moet je super slim voor zijn man.
ene ik mis wel comanche, wordt te oud zeker.
hoe is het met je duim?dat was wel en stuk minder,auw

wolvinya zei

Yvon, je bent een bikkel!

Je had zeker niet verwacht dat ze naast kennis en slimheid dit jaar ook je pijngrens zouden testen?
;-}

LOV~E~

Tinus zei

Het was inderdaad geweldig. We hebben ontzettend gelachen. Bij mij duurt het nog even voordat ik mijn blog bijwerk, moet echt even de spirit vinden.

WolfDen zei

Ja het was gek zo zonder Comanche. Maar de dogtrail met z'n lange uren lopen is voor hem nu echt te veel.
Ja het manneke is nu eenmaal ook een dagje ouder. Ben super trots dat hij het vorig jaar nog zo goed heeft gedaan.