zondag 16 oktober 2011

Hondenvriendjes op het strand























9 opmerkingen:

wolvinya zei

Leuk! Raar om er niet 1 van jou tussen te zien!!!

~E~

WolfDen zei

De ouwetjes deden niet zo mee en Lamoka hield afstand vanwege alle mensen...dus ben maar shotjes gaan maken van al de andere honden...

wolvinya zei

En, beviel het? ;-}

WolfDen zei

Ja en...nee...hahaa

madcorona zei

hahaha de honden fotograaf op het strand met haar eigen zeer lieve vredelievende hondjes :)

WolfDen zei

Ja wie had dat gedacht van Comanche!

aussie zei

mooie foto's alice van kempen hahaha, en wat zijn die witte herders toch mooi!

madcorona zei

nou het geeft nog hoop voor de toekomst he
stel je voor over een jaartje of 10 kan ik met Ka ( en mijn rollator) gewoon overal tussendoor lopen
kan je het je voorstellen?? ;-)

WolfDen zei

Ja hoor ik zie het zo voor me.....en dan kom ik ineens in m'n scootmobiel voorbij scheuren!!!